GBizz

GBizz - Registrering och åtkomstkontroll av företagsavfall på återvinningsstationer
TARP erbjuder en komplett webbaserad lösning för registrering och betalning av företagsavfall på återvinningsstationer.
GBizz-lösningen kan hantera avfallsinlämning över kommungränser och inkluderar allt från kundregistrering, driftövervakning, åtkomstkontroll, inlämningsrapporter, fakturering och betalning, vägning av farligt avfall, samt allmänna administrativa uppgifter.
Registreringen sker vid inpassering till återvinningsstationen, antingen genom registrering med chipkort eller automatiskt genom registrering av registreringsskylt.
Via GBizz-appen är personalen på plats alltid uppdaterad om vilka företagsfordon som finns på området och kan snabbt utföra kontrollsökningar, extra registreringar, försäljning av produkter via appen.
GBizz-systemet kan kommunicera med port- och bomstyrningar så att åtkomst till området kan ges även utanför ordinarie öppettider om så önskas.
Alla företag får tillgång till en personlig avfallssida, där deras avfalls- och besökshistorik samt betalningshistorik är tillgänglig.
Allt registreras automatiskt, och all data lagras och behandlas på våra egna servrar för att uppnå högsta möjliga datasäkerhet.
GBizz systemet